Доставка та оплата

Доставка замовлень здійснюється службою доставки Нова пошта. Забрати замовлення ви можете в будь-якому відділенні Нової пошти в Україні.

Вартість доставки рахується за тарифами Нової пошти.

Ми відправляємо замовлення протягом 1-2 днів. Після того, як посилка буде відправлена, ми надішлемо вам смс-повідомлення з номером декларації Нової пошти, по якій ви зможете отримати ваше замовлення. Не забудьте взяти документ, що засвідчує вашу особу. Посилка буде чекати вас на відділенні Нової пошти 5 днів, не рахуючи дня прибуття і вихідні. Якщо ви не встигнете забрати замовлення протягом цього часу, посилка повернеться до нас.

Оплата замовлення

Оплатити замовлення ви можете на сайті картою або при отриманні на відділенні Нової пошти.

– оплата при отриманні. На відділенні Нової пошти ви можете оплатити замовлення готівкою або банківською картою.

– оплата на сайті. Для оплати ви можете скористатися платіжною системою WayForPay. Вас перенаправить на сторінку платіжного сервісу, слідуючи інструкціям, заповніть форму.

Повернення товару

Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19 березня 1994 № 172 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. https://zakon.rada.gov.ua/ У вищевказаний перелік, крім деяких інших, включені наступні групи товарів, які можуть реалізовуватися аптечними установами:

лікарські препарати і засоби;

предмети санітарії та гігієни;

світлочутливі товари (наприклад, рентгенівська плівка);

корсетні товари;

парфюмерно-косметичні вироби;

товари в аерозольній упаковці.

Отже, ці товари, якщо вони належної якості, поверненню і обміну не підлягають.